Zero620

Yellow - Jem

sweetest:

「经典回放」一份静美~

浅吟低唱,宛如夏日里的一缕清风,撩动心头,勾起往昔的回忆。


歌词:

Look at the stars, look how they shine for you
仰望天上的星星 看着它们为你绽放光芒
And everything you do, yeah they were all yellow
可你所做的每一件事 却如此胆怯小心
I came along, I wrote a song for you
跟随着你 我为你写下了一首情歌
And all the things you do and it was called yellow
因为你表现出的胆怯小心 歌名叫做"黄色"
So then I took my turn
我会全心全意
Oh, all the things I've done and it was all yellow
想突破你的心房赢得你的芳心 却也担心害怕起来

Your skin, oh yeah your skin and bones
你的肌肤 哦,你的肌肤和身躯
Turn into something beautiful
是如此的美丽脱俗而真实
Do you know, you know I love you so?
你该知道 我不可自拔的爱上了你
You know I love you so
你该明了我已经深深地爱上了你
I swam across, I jumped across for you
整个心早已游向你 整个人急着想飞奔到你面前却又却步
Oh, what a thing to do 'cause you were all yellow
不知如何靠近你 因为你是如此胆怯小心
I drew a line, I drew a line for you
我画出你的肖像 我画下了你的样子
Oh, what a thing to do and it was all yellow
却不知该如何表示 因为你是如此胆怯小心
Your skin, oh yeah your skin and bones
你的肌肤 哦,你的肌肤和身躯
Turn into something beautiful
是如此美丽脱俗而真实
Do you know for you I bleed myself dry?
你该知道我愿为你抛开一切
For you I bleed myself dry
你该明了我为你失去生命也不可惜
It's true, look how they shine for you
这是真的 ,星星都因为你绽放光芒
Look how they shine for you
星星都因为你绽放光芒
Look how they shine for
看!它们都为你绽放光芒
Look how they shine for you
看!它们都为你绽放光芒
Look how they shine for you
星星都因为你绽放光芒
Look how they shine
星星都因为你绽放光芒
Look at the stars, look how they shine for you
仰望天上的星星 ,看着它们为你绽放光芒
And all the things that you do
而你却如此胆怯小心


评论

热度(146)

  1. 共1人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据