Zero620

I Loved Her First - Heartland

小豆之家:

歌曲:《I loved her first》

Look at the two of you dancing that way 看着你们那样共舞

Lost in the moment and each other's face 双方沉醉于此刻,深情凝视

So much in love you're alone in this place 爱意漾溢,仿佛这里只剩你俩

Like there's nobody else in the world 整个世界旁人尽散

I was enough for her not long ago 不久以前,她有我就足够了

I was her number one 我曾是在她心中排第一的人

She told me so 她曾这样告诉我

And she still means the world to me 而她对我来说仍意味着整个世界

Just so you know 我只想让你知道这些

So be careful when you hold my girl 所以当你拥抱我的女孩时,请小心点

Time changes everything 时间改变了一切

Life must go on 生活必须继续下去

And I'm not gonna stand in your way 而我不会妨碍你

I loved her first and I held her first 但我是第一个爱她,第一个拥抱她的人

And a place in my heart will always be hers 并且她在我心中将永远占有一席之地

From the first breath she breathed 自她出生时的第一口呼吸起

When she first smiled at me 当她第一次对我微笑时

I knew the love of a father runs deep 我明白了一个父亲内心深处的爱

And I prayed that she'd find you someday 我一直祈祷她某天会找到意中人

But it's still hard to give her away 但现在要把女儿交给别人,我还是觉得很难

I loved her first 我是第一个爱她的人

How could that beautiful woman with you 那个和你在一起的美丽女子

Be the same freckle face kid that I knew 和我之前熟悉的那个脸上长着雀斑的孩子

The one that I read all those fairy tales to 那个在睡前听我讲童话故事

And tucked into bed all those nights 那个我在夜里给盖被子的孩子怎会是同一个人 

And I knew the first time I saw you with her 而当我第一次看到你和她在一起时,我就知道

It was only a matter of time 我迟早都会将她交付给你

I loved her first and I held her first 但我是第一个爱她,第一个拥抱她的人

And a place in my heart will always be hers 并且她在我心中将永远占有一席之地

From the first breath she breathed 自她出生时的第一口呼吸起

When she first smiled at me 当她第一次对我微笑时

I knew the love of a father runs deep 我明白了一个父亲内心深处的爱

And I prayed that she'd find you someday 我一直祈祷她某天会找到意中人

But it's still hard to give her away 但现在要把女儿交给你,我还是觉得很难

I loved her first   我是第一个爱她的人

From the first breath she breathed 自她出生时的第一口呼吸起

When she first smiled at me   当她第一次对我微笑时

I knew the love of a father runs deep  我明白了一个父亲内心深处的爱

Someday you might know what I'm going through 总有一天,你会明白我此刻的心情

When a miracle smiles up at you 当一个生命的奇迹对着你微笑时

I loved her first 我是第一个爱她的人

小豆之家敬上!

评论

热度(23)